onsdag 4 maj 2011

Heidis hobbystuggu, utmaning nr 2.

hej svejs!

Så kan jag då äntligen berätta att jag blivit DT i Heidishobbystuggu. Roligt va!
Jag tycker att det ska bli superkul, o ni ska bara veta vilka duktiga tjejer jag kommer att jobba ihop med. Känner mig super stolt att få ingå i detta talangfulla team.

Heidi har en ganska nyöppnad butik och även en ny blogg där hon lägger upp nyheter och annat skoj och så har vi en ny rolig utmaning varje månad

Idag är det dax för en ny utmaning för Maj månad, o denna gången är det en skiss.

här är mitt kort...


och här är månadens utmaning, skissen...




Jag har använt papper från My minds eye.
stämpeln med nyckeln o texten,( som är helt underbar) måste jag nog luska lite i, varifrån den är.
lite metall delar såsom ett hjärta, lite bling o en nyckel.
Rosetten har jag gjort av seembinding.


Här ser ni en närbild på metall delarna.


Den underbara stämpeln...


o så blinget...

då så...det var nog allt från mig idag. Nää, förresten, det blir ett till blogginlägg lite senare idag, o det är något väldigt ovanligt o annorlunda, o ganska häftigt faktiskt. om du vill veta vad det är jag har skapat får du titta in lite senare idag, hi,hi. spännande va...?

Det ska bli så roligt att se vad ni kommer att skapa efter skissen.

Ha en underbar dag.

Kram bettina.

Jag deltar i:



4 kommentarer:

  1. Wow... this is pretty Bettina!

    SvaraRadera
  2. Så herlig kort du har laget! Morsomt å se innom bloggen din, og jeg kommer garantert til å gjøre det flere ganger! Flott at vi er i samme DT!

    Klem

    SvaraRadera
  3. WOW, for et fantastisk flott kort du har laget med mange flotte detaljer, nyyyydelig :D Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvaraRadera
  4. Dette var flott. Takk for at du deltar.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvaraRadera